پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

گرامیداشت 9 دی

  • 09 دی 1399
  • 07:42
  • عمومی
  • 0 دیدگاه
  • 446 بازدید
  • Article Rating
گرامیداشت 9 دی

«9 دی» روز بصیرت


امام خامنه ای(مدظله العالی): ۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت.۱۳۹۰/۰۹/۲۱ 

ملّت ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند. نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری: «اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی  با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.»

بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت فقیه همراه نمی شدند، آتش فتنه به این زودی ها خاموش نمی شد و پیامد منفی بیشتری را برای کشورمان به دنبال داشت. درایت، تدبر، مدیریت و مهربانی معظّم له در آن مقطع حساس باعث شد جامعه بیشتر از آن اسیر فتنه جویی های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد. نهم دی ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه، بعد از فتنه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد بود.

مدیریت؛ کارکنان و کارگزاران حج و زیارت استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و شهید "محسن فخری زاده" دانشمند هسته‌ای دفاعی؛ سالروز حماسه سترگ و به یادماندنی یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می دارد و با تبعیت محض از نائب امام عصر مقام عظمای ولایت، پرصلابت و پرقدرت و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

 

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار