توافقنامه سطح خدمت " نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره 17041325103"
1. مقدمه
با عنایت به اینکه توسعه دولت الکترونیک همواره مورد تأیید و تأکید سازمان حج و زیارت بوده، بسترهای مناسبی از طریق مراجعه متقاضیان به یکی از دفاتر زیارتی شهرستان محل سکونت خود برای انجام نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره فراهم شده است که افراد میتوانند با مراجعه به این دفاتر رأساً و بدون نیاز به تردد به دفاتر حج و زیارت استانی امور مربوطه را تا پایان آن انجام و پیگیری نمایند.
2. هدف
مقابله با دلالی و واسطهگری، ارائه خدمات مناسب اینترنتی به متقاضیان، صرفهجویی در زمان و کاهش مراجعه حضوری و تردد افراد
3. مسئولیت
سازمان حج و زیارت پس از بررسی مدارک و مستندات متقاضیان واگذاری یا دریافت کارتهای ثبت نامی عمره ، حسب آیین نامه های موجود اقدام با موافقت یا رد کردن درخواست مینماید.
4. تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی
- تعهدات دستگاه اجرایی (سازمان حج و زیارت):
- سازمان حج و زیارت متعهد به ارائه خدمات اینترنتی در حوزه نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره به متقاضیان است.
- سازمان حج و زیارت برای سهولت کار و تکریم ارباب رجوع اقدام به تفویض امور مقدماتی کارتهای ثبت نامی عمره به دفاتر منتخب زیارتی در سطح کشور نموده است.
- سازمان حج و زیارت افراد را پس از بررسی درخواست و اطمینان از انطباق آن با آیین نامههای موجود جهت انجام باقی امور به مبادی مربوطه حسب نوع کارت به یکی از بانکهای ملی یا ملت معرفی مینماید.
- تعهدات خدمت گیرنده(زائر):
- متقاضی واگذاری و با دریافت کارتهای ثبت نامی عمره، مکلف و متعهد به ارائه مدارک کامل و صحیح به سازمان حج و زیارت است.
- در امر نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره حضور همزمان طرفین به دفاتر زیارتی لازم و ضروری است.
- در امر نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره حضور به موقع افراد به دفاتر زیارتی و سپس بانک عامل لازم و ضروری است.