شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار صمیمانه با امام جمعه مهران

دیدار صمیمانه با امام جمعه مهران

بنا بر خبر روابط عمومی حج و زیارت استان ایلام؛ روز گذشته مصطفایی مدیر حج و زیارت استان با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه محترم شهر مهران دیدار و در باب اربعین و نحوه خدمت رسانی به زائرین دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار ضمن تشریح جایگاه و حوزه فعالیت حج و زیارت، در خصوص علت تاکید در ثبت نام زایرین در سامانه سماح و نیز مشکلاتی که برای برخی افرادیکه بدون ثبت نام در سامانه، اقدام به خروج از کشور نموده اند توضیحاتی ارائه گردید. ایشان ضمن برخورد بسیار صمیمانه، با تمجید از مزایای این سامانه، اظهار داشتند که متاسفانه برخی رسانه ها مغرضانه و به صورت عمد اقدام به تحریف موضع گیری ایشان در خصوص این سامانه نموده اند.

ایشان بیان داشتند که سامانه سماح، اطلاعات و امکانات بسیار خوبی را در اختیار زایرین و سایر دستگاه های مربوطه قرار می دهد ولی با توجه به اینکه تا ایام اربعین و فقط در همان ایام مورد توجه قرار می گیرد، این شائبه را برای مردم ایجاد می کند که با شروع ایام اربعین، حج و زیارت اقدام به اخذ وجه از مردم به صورت اجباری در قالب خدمات بیمه ای نموده است.

در این دیدار بر نقش سازمان در تکریم زایرین در عراق و هر چه کمتر کردن دغدغه مسایل درمانی آنها در این کشور و اینکه سازمان هیچ نقشی در وجوه واریزی در سماح ندارد تاکید گردید.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار