جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

رئیس سازمان حج و زیارت از تلاشهای خبرنگاران قدردانی کرد

  • 18 مرداد 1398
  • 12:05
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 159 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت از تلاشهای خبرنگاران قدردانی کرد

رئیس سازمان حج و زیارت شب گذشته پس از پایان یک روز شلوغ و پرکار با حضور در محل اقامت خبرنگاران حاضر در مکه مکرمه روز خبرنگار را تبریک گفت .

علی رضا رشیدیان اواخر وقت پنجشنبه 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار بعد از یک روز پرکار و شلوغ آن هم در حالی که در میان حجم سنگین عملیات حج در آستانه آغاز ایام تشریق و اوج مراسم حج قرار است، با حضور در محل اقامت جمعی از خبرنگاران حاضر در مکه مکرمه از تلاش ها و خدمات و همراهی های آنان در موضوع حج و زیارت قدردانی کرد.
 وی در این دیدار صمیمانه انتهای شب اظهار کرد : موضوع کاری ما در این سازمان امری مردمی و دینی و عموما هم در حوزه یک کشور خارجی است و این شرایط خود نیازمند تعامل و ارتباط منسجم تر ما با مردم و ارائه آموزش های مختلف به آنهاست و در این میان بهره گیری از ظرفیت رسانه در این امر بسیار مهم است.
 وی افزود : رسانه می تواند در آموزش، ارائه آگاهی ها و اطلاعات به زائران ما نقش موثری ایفا کند و از سویی انتقال دهنده نظرات ، پیشنهادات و دیدگاه های زائران به ما باشد.
 وی تصریح کرد : رسانه ها همچنین می توانند نقش حسگر و سنسور را در یک جامعه ایفا کند و از این رو این شغل ازحساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
رشیدیان افزود : امید است خداوند توفیق خدمت صادقانه بر اساس آنچه که به مصلحت دین ، جامعه و انقلاب ماست فراهم کند آنگونه که فقط برای خدا کار کنیم ودر این میان شما اصحاب رسانه از آن رو که قلمی را به دست می گیرید که خداوند بدان قسم خورده  رسالتی بس سنگین بر عهده دارید و امید است همه ما و شما وفادار به رسالت خود باشیم.
وی با بیان اینکه اصحاب قلم برای حفظ فرهنگ یک کشور نقش بسیارمهمی دارند، عنوان کرد :بسیاری از مباحثی که ما می نویسم ماندگار می شود از این رو رسالت اهل قلم برای امروز نیست که آیندگان هم از این طریق ما را قضاوت می کنند.
وی خطاب به خبرنگاران حاضر گفت : امیداست در این سفر چشمها و دلهایتان رو در آب زمزم و معنویت این فضای مقدس شسته و و در بازگشت رسالت حاجی بودن خود را با توسعه اخلاق و ارزش های معنوی ، نگاه مثبت و عادلانه و توام با صداقت در راستای تقویت فرهنگ زیارت و ارزش ها گام بردارید.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار