چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

سفر یک روزه ریاست عالیه سازمان حج و زیارت به استان ایلام

سفر یک روزه ریاست عالیه سازمان حج و زیارت به استان ایلام

بنا بر خبر روابط عمومی حج وزیارت استان ایلام؛ علیرضا رشیدیان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت کشور صبح روز شنبه مورخ 1398/12/25 برای بازدید یک روزه از مرز مهران به همراه معاون حج و عمره، مدیر شرکت شمسا وجمعی از مشاوران سازمان از طریق فرودگاه شهداء در میان استقبال گرم معاون سیاسی امنیتی استاندار؛ مدیر کل امور سیاسی و مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری و فرماندار وارد شهر ایلام شد.

ایشان بعد از ورود به استان با حضور در استانداری ایلام با سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و در باب مسائل مربوط به حج و زیارت به گفتگو نشستند . در این دیدار استاندار ایلام ضمن عرض خیر مقدم گزارش مختصری از عملکرد استان ایلام و حج و زیارت استان در برپایی اربعین 97 از آمادگی استان برای برپایی اربعین سالجاری و رفع موانع و مشکلات خبر داد.

رشیدیان بعد از ملاقات با استاندار جهت بازدید از مرز و دیدار با مسئولان مهران به شهرستان مهران عزیمت نمودند که مورد استقبال فرماندار؛ معاونین فرماندار؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و مرزبانی و مسئولان شهرستان مهران قرارگرفتند.

وی بعد از ورود با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمانهای شهداء و امام شهداء تجدید پیمان کردند.رییس بنیاد شهید مهران هم طی سخنانی یاد و خاطره رشادتهای شهداء جنگ تحمیلی و مردم غیور مهران را گرامی داشتند.

رشیدیان سپس از قسمت های مختلف زائر سرا و حسینیه شهداء منا مهران بازدید و از روند خدمت رسانی به زائرین مطلع شدند و با حضور ایشان کار پذیرایی رستوران حسینیه نیز آغاز شد. در این بازدید رشیدیان با فرماندار و مسئولان شهرستان مهران دیدار و در باب مسائل مربوط به عتبات؛ اربعین و وضعیت مرز مهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه حضور ریاست سازمان در استان؛ ایشان از مرز مهران و قسمتهای مختلف آن بازدید بعمل آوردند و با مسئولان بخشهای مختلف گفتگو و در جریان امور قرار گرفتند.

در ادامه این بازدید با صدا و سیمای مرکز ایلام نیز مصاحبه ای انجام دادند؛ در این مصاحبه ایشان ، ضمن تشریح پکیج های متنوع سفرهای نوروزی عتبات عالیات با اشاره به مساله حذف رواديد عراق افزودند که روادید حذف نخواهد شد بلکه هزینه اخذ روادید حذف گردیده و زائرین حتما باید ویزا را از کنسولی ها دریافت نمایند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار