جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

دیدار با خانواده مرحوم حاج شیخ محمد تعمیرکاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

  • 14 بهمن 1397
  • 11:31
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 501 بازدید
  • Article Rating
دیدار با خانواده مرحوم حاج شیخ محمد تعمیرکاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بنا بر خبر روابط عمومی حج و زیارت استان ایلام؛ صبح امروز و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از مدیران دفاتر و کاروانهای حج  با خانواده مجاهد انقلابی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد تعمیرکاری از روحانیون کاروانهای حج و عمره استان ایلام دیدار و یاد و خاطره مرحوم تعمیرکاری گرامی داشته شد.

در این دیدار همسر مرحوم تعمیرکاری و برخی از مدیران پیشکسوت حج خاطراتی از قبل ازانقلاب و بعد از انقلاب و سفرهای زیارتی ایشان بیان داشتند.

در پایان با اهداء لوح از خانواده مرحوم تعمیرکاری به پاس زحمات چندین ساله مرحوم تعمیرکاری در حوزه حج و زیارت تقدیربعمل آمد.

در این لوح آمده است:

« خدمات و مجاهدت صادقانه مرحوم حاج تعمیرکاری در نهضت امام خمینی(ره) فصلی زرین و درخشان است. آن عالم وارسته و متقی به نهضت امام خمینی(ره) چون کوه در برابر استبداد رژیم شاهنشاهی ایستاد و با مبارزه و تحمل سالها زندان و شکنجه نام خود را بعنوان مجاهد مقاوم ثبت کرد و تاریخ از این مرد انقلابی همواره با پایمردی یاد خواهد نمود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، سنگر امامت جمعه (موقت) ایلام، حضور در عرصه های فرهنگی بعنوان یاور مستمندان و خیّری پر تلاش منشاء خدمات ارزنده به شهروندان استان ایلام شدند.

یکی از درخشان ترین خدمات فرهنگی و ماندگار این روحانی خسنگی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران حضور فعال در کاروانهای حج بعنوان روحانی کاروان بود. حجاج استان از ایشان خاطرات ماندگاری در ذهن دارند. لذا مدیریت و پرسنل حج و زیارت استان و شرکت مرکزی کارگزاران کوثر ایلام به پاس ارج نهادن به خدمات خالصانه این روحانی انقلابی این لوح سپاس را تقدیم خانواده محترمشان می نماید و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای همسر مکرمه و اهل بیت ایشان صبر و سلامتی و توفیقات روز افزون آرزومند است.»

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار