پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ملاقات با استاندار ایلام

ملاقات با استاندار ایلام

بنا بر خبر روابط عمومی حج و زیارت استان ایلام؛ عصر روز گذشته سیدحمید مصطفائی و جمعی از کارکنان و کارگزاران حج و زیارت با مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار کردند.

در این دیدار استاندار ایلام از زحمات شبانه روزی و جهادی مدیر؛ پرسنل و کارگزاران حج و زیارت استان در ایام اربعین تقدیر و تشکر نمود. ایشان در ادامه به همایش عظیم اربعین و عملکرد فوق العاده دستگاهها و مردم در ایام اربعین و به مدیریت قوی استان در اربعین در برابر بحرانها و مشکلات پیش آمده اشاره نمودند. ایشان عنوان نمودند که اربعین در سال جاری بسیار متفاوت تر نسبت به سالیان قبل برگزار گردید و با اعلام این مطلب که در سال 96 بیش از 50 درصد از تردد از مرز مهران صورت گرفته و در سالجاری به بیش از 64 درصد افزایش پیدا نمود که سهم بسیاری از تردد مرزهای کشور را به خود اختصاص داد.

سلیمانی در ادامه به تردد روزانه 362 هزار نفری در 32 ساعت اشاره نمودند و عنوان کردند که به اندازه جمعیت شهر مهران از مرز تردد صورت گرفته است.

استاندار در این دیدار به طوفان مهران با عنوان پدیده ای متفاوت یاد کرد و گفت هرچند این موضوع استان را به زحمت انداخت اما همین عامل باعث همدلی و وحدت  و پای کار آمدن همه مجموعه ها در حوزه اربعین گردید و طوفان مزبور وضعیت خوب و مناسب زیر ساختهای مهران و مرز ره نمایش گذاشت. ایشان از وضعیت مناسب پارکینگ ها یاد کرده و عنوان نمودند با توجه به بارش 30 میلی متری باران در کمتر از یکساعت در مهران هیچ ماشین و خودروئی به گل ننشست در حالیکه در سالیان قبل با بارش کمترین باران شاهد وضعیت خیلی دشوار می شدیم. 

ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اربعین سال 97 از پیگیری استقرار کسنولی دائم در استان خبر دادند.

در این دیدار مصطفائی مدیر حج و زیارت استان و فلاحی رئیس هئیت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات استاندار و مجموعه دستگاههای ستاد اربعین استان مطالبی در خصوص اربعین و فعالیتهای سازمان حج و زیارت عنوان نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار