یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آغاز هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند

  • 03 شهریور 1397
  • 08:38
  • 0 دیدگاه
  • 153 بازدید
  • Article Rating
آغاز هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند

هفته دولت

هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.

روزکارمند
چهارم شهريور ماه ، روز کارمند و روز تجليل ازانسان هاي شايسته اي که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضاي پروردگار است مبارک باد

روز کارمند، تجليل ازانسان هاي شايسته اي است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضاي پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشايش گره هاي زندگي انسان ها، رفع مشکلات و ايجاد آرامش در جامعه است. کار و فعاليت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شايسته تقدير و بيان است. ازاين رو، سزاوار است امروز را قدر بدانيم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والاي کارمندان کشور بکوشيم.

کارمندان، گروه بزرگي از افراد جامعه هستند که خانواده بزرگ دولت را تشکيل مي‏دهند. آنان در پي برطرف ساختن نيازهاي مردم هستند و خود را خدمتگزار آنان مي‏دانند. مردم نيز با امين دانستن ايشان، به آنان اعتماد دارند و در مسائل جاري مملکتي، از روش درست کارمندان تلاشگر پشتيباني مي‏کنند. به جاست در روز کارمند، در گراميداشت تلاش خستگي‏ ناپذير آنان کوشا باشيم.

مدیریت؛ کارکنان و کارگزاران حج و زیارت استان ایلام سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشته و آغاز هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان خدوم و خدمتگزاران واقعی جمهوری اسلامی ایران تبریک میگوید.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار