یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

گرامیداشت روز خبرنگار

  • 16 مرداد 1397
  • 07:41
  • 0 دیدگاه
  • 149 بازدید
  • Article Rating
گرامیداشت روز خبرنگار

مدیریت و روابط عمومی حج و زیارت استان ایلام روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی را گرامی می دارد.
17مرداد ماه سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی »است که با ایثار جان به این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشید.

متن پیام تبریک روز خبرنگار:

« روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است كه برای بازگویی حقائق، پرچم مقدس اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

     این روز فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته ای همچون شهید محمود صارمی، شهید رهبر و دیگران كه در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم جانان كردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز كشورمان كه با تیغ برّان قلم ، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به كارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

    تعهد،بصیرت، روشنگری، بیان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام و پرهیز از منهیات دینی و اخلاقی،  بخشی از آرمانهای شهیدان والامقام عرصه اطلاع رسانی است كه میراث عظیم اخلاق رسانه ای را برای قشر فرهنگ ساز  و خدوم  اصحاب رسانه بر جای نهاده اند تا با در نظرگرفتن ارزشهای این فرهنگ غنی، رسالت خویش را به نحو مطلوب تحقق بخشند.

در آستانه 17 مرداد و روز خبرنگار كه يادآور جانفشاني شهيد صارمي و ساير خبرنگاران متعهد ايران اسلامي در راه تحقق آرمان خود و تكريم جايگاه انديشه و قلم است، اين روز را به همه خبرنگاران تلاش‌گر و دست اندركاران حوزه اطلاع‌رساني و رسانه تبريك عرض نموده، از خداوند متعال براي شما توفيق ايفاي نقش خطيرتان در خدمت‌گزاري هر چه بيشتر به مردم و ارتقاء جايگاه رسانه‌هاي استان را خواستارم.

توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت حق خواهانم.»

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار