جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

حذف 35 هتل بی کیفیت از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات

  • 13 خرداد 1393
  • 13:05
  • 0 دیدگاه
  • 550 بازدید
  • Article Rating
 حذف 35 هتل بی کیفیت از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حذف 35 هتل بی کیفیت عتبات با ظرفیت 81 کاروان خبر داد.

'محسن نظافتی' در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان سازمان حج و زیارت گفت: در ادامه برنامه ریزی های انجام شده در راستای ارتقای خدمات اسکان زائران در عراق از سوی کمیته مسکن سازمان حج و زیارت که با همت اداره کل عتبات سازمان و شرکت شمسا صورت گرفت، 35 هتل بی کیفیت عتبات با ظرفیت 81 کاروان از چرخه خدمات رسانی به زائران ایرانی عتبات عالیات حذف می شوند.

وی  افزود: ضعف خدمات دهی به زائران، فرسودگی هتل ها، پایین بودن شرایط بهداشتی، عدم رضایت زائران از نحوه برخورد کارکنان هتل و وجود نقص فنی در آسانسورها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از عمده علل حذف این هتل ها بود که موجب شد این هتل ها در لیست هتل های ممنوعه قرار گیرند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت توضیح داد: در مجموع طی این اقدام 20 هتل با ظرفیت 45 کاروان در نجف و 15 هتل با ظرفیت 36 کاروان در کربلا از لیست هتل هایی که برای اسکان زائران ایرانی در عراق مورد استفاده قرار می گرفتند، حذف می شوند.

وی تصریح کرد: در دور جدید اعزام های عتبات که از 15 رمضان سالجاری آغاز خواهد شد، این هتل ها برای اسکان زائران در عراق مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

نظافتی بیان کرد: پیش از حذف این هتل ها از چرخه خدمات رسانی به زائران، هتل های جایگزین و با کیفیت مورد نظر سازمان حج و زیارت برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است و این اقدام خللی برای اسکان زائران عتبات بوجود نخواهد آورد.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار