جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

سرپرست حج و زیارت استان در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛ صدور 300 ویزای اربعین در ایلام/ اتباع بیگانه حق خروج از مرز مهران را ندارند

سرپرست حج و زیارت استان ایلام گفت: تاکنون تعداد 300 مورد ویزا در ایلام صادر شده است که این روند روز به روز در حال افزایش است.

"مهدی حیدری"، سرپرست حج و زیارت استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار از فعالیت 14 دفتر صدور ویزا در ایلام خبر داد و گفت: این تعداد دفتر به صورت قانونی و دارای مجوز در حال انجام کارهای مرتبط با صدور ویزا برای زائران اربعین هستند.

وی اظهار کرد: تاکنون تعداد 300 مورد ویزا در ایلام صادر شده است که این روند روز به روز در حال افزایش است.

سرپرست حج و زیارت استان ایلام از زائران خواست تا برای دریافت ویزا در همین روزها اقدام کنند و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند تا دچار مشکل زمان صدور ویزا نشوند.

حیدری در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلام بیدار مبنی بر خروج زائران اتباع خارجه از مرز مهران نیز گفت: اتباع خارجه تنها از مرز شلمچه می توانند استفاده کنند و به هیچ عنوان نمی توانند از مرز مهران خروج کنند.

وی افزود: براساس آمایش استانی وزارت کشور برای کنترل تردد در مرزها تنها زائران استان های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، ایلام، سمنان، حق خروج از مرز مهران را دارند.

سرپرست حج و زیارت استان ایلام همچنین در خصوص ورود و یا بازگشت زائران به کشور نیز گفت: در مجموع محدودیتی برای بازگشت زائران به کشور از مرزها وجود ندارد و می توانند از هر مرزی به کشور ورود کنند.

 

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار