پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت برگزار شد/عکس

  • 28 فروردین 1396
  • 07:58
  • 0 دیدگاه
  • 1930 بازدید
  • Article Rating
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت برگزار شد/عکس
مراسم تجلیل از خدمات حجت الاسلام و المسلمین محمد زاهدی مدیرکل پیشین حراست سازمان حج و زیارت و معارفه آقای قاسم نصیری مدیر کل جدید حراست این سازمان صبح امروز با حضور حمید محمدی سرپرست سازمان حج و زیارت و تنی چند از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت آقای حمید محمدی ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل پیشین حراست این سازمان، حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی را مایه خیر و برکت دانست و اظهار امیدواری کرد که سازمان حج و زیارت همچون قبل از همفکری و تجربیات ارزنده وی بهره ببرد.

 سرپرست سازمان حج و زیارت تاکید کرد: دوره مسئولیت آقای زاهدی شاهد تعامل سازنده و ایجاد فضای صمیمی در عین جدیت در انجام ماموریت ها بودیم و خوشبختانه با شناختی که از آقای نصیری مدیر کل جدید حراست سازمان و سوابق و روحیات و صبغه فرهنگی ایشان داریم، همچنان شاهد حفظ و تقویت سطح معنوی و فضای فرهنگی در مجموعه خواهیم بود و توفیق برای هر دو بزرگوار را آرزو می کنم.

در این مراسم آقای هادی خانی رئیس سازمان حراست کل کشور ضمن اینکه پست های محوله را مصداق امانت دانست که به فرمایش مولای متقیان(ع) نباید با نگاه طمع به آن نگریست، اضافه کرد: سعادتمند فردی است که حق این امانت را رعایت کرده و با سربلندی تحویل مجموعه بعدی بدهد.

 وی مدیریت پر تلاش آقای زاهدی را موجب اعتماد سازی و جلب رضایت و اطمینان بخشی و مایه افتخار مجموعه حراست کشور معرفی و تصریح کرد: آقای نصیری نیز از عناصر خوشنام و فرهنگ مدار این عرصه است که می تواند سیاق پسندیده آقای زاهدی را دوام و تعمیق بخشد و در مقطع حساس حج سال جاری موفق جلوه کند و مرتبه خوبی از مشاوره به ارکان مدیریتی حج و زیارت را نشان دهد.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین زاهدی گفت: نظر لطف مجموعه نتیجه عنایات الهی و همکاری مسئولین سازمان حج و همراهی بدنه سازمان حج و زیارت و کارگزاران زیارتی خصوصاً مسئولین ذیربط در وزارت اطلاعات و سازمان حج و زیارت بوده است.

 در خاتمه آقای نصیری مدیرکل حراست سازمان حج از حسن اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست سازمان حج و زیارت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که حضور وی در عرصه جدید به کاهش برخی دغدغه ها و توسعه فضای تعامل و معنویت و کرامت و در جهت منافع مردم بیانجامد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار