جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

استاندار از سرپرست حج و زیارت ایلام تقدیر کرد

  • 17 اسفند 1392
  • 14:25
  • 6 دیدگاه
  • 866 بازدید
  • Article Rating
استاندار از سرپرست حج و زیارت ایلام تقدیر کرد

با اهدای لوحی محمد رضا مروارید استاندار ایلام از حسین نیکروش سرپرست حج و زیارت ایلام تقدیر کرد.

  در بخشی از تقدیر نامه محمد رضا مروارید استاندار ایلام خطاب به حسین نیکروش سرپرست حج و زیارت استان ایلام آمده است: 

تجلیل از فداکاری شهیدان گرانقدر و ایثارگران فداکار و پاسداشت تلاش و خدمات صادقانه و مخلصانه کسانی که بدون هیچ چشمداشتی خود را وقف اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و از هیچ کوشش و تعهدی در این راستا دریغ نورزیده‌اند سبب استحکام پایه‌های این نهضت اسلامی خواهد شد.

این لوح می‌افزاید: بنابراین به مصداق حدیث شریف "و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از تلاش‌ها و زحمات جنابعالی به عنوان عضو ستاد استانی ساماندهی و هماهنگی زائرین عتبات عالیات ویژه اربعین حسینی سال جاری که در کمال آرامش و امنیت مناسب به نحو احسن برگزار شد، تشکر و قدردانی کرده ، توفیق جنابعالی را در پناه ایزد منان و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در دولت تدبیر و امید مسئلت دارم. 

ستادی متشکل از ادارات استان ایلام طی سال جاری در ارائه خدمات به زوار امام حسین (ع) در اربعین حسینی تلاش کردند، حسین نیکروش به عنوان مدیر حج و زیارت استان ایلام یکی از افرادی است که در این راستا تلاش ویژه‌ای را ارائه داد که از سوی استاندار ایلام مورد تقدیر قرار گرفت.

نیکروش از مدیران متعهد، انقلابی و کارشناس در این حوزه بوده که اکنون در سمت سرپرست اداره حج و زیارت استان ایلام مشغول ارائه خدمات به مردم و زائران است.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار