جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني را تسليت گفت

  • 20 دی 1395
  • 10:09
  • 0 دیدگاه
  • 199 بازدید
  • Article Rating
نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني را تسليت گفت

نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني با صدور پيامي ارتحال آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به رهبرمعظم انقلاب و ملت مومن و انقلابي ايران اسلامي تسليت گفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، متن پيام حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكربمناسبت ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني يارو ياور رهبري و مردم بدين شرح است:


« انالله و انا اليه راجعون »

درگذشت ناگهاني و غم بار يار ديرين و صادق انقلاب و امام و رهبري مجاهد نستوه و خستگي ناپذير حضرت‌آيه‌الله آقاي حاج شيخ اكبر هاشمي رفسنجاني– طاب‌ثراه- دوستان و علاقمندان به انقلاب اسلامي در ايران و ساير نقاط جهان را داغدار وعزادار ساخت.

شخصيت‌كم‌نظير و اثرگذاري كه از آغاز جواني تا آخرين لحظات حيات و زندگي خود در خدمت اسلام، انقلاب، مردم و رهبري نظام بود و با هوشمندي و درايت و با قوت هرچه تمامتر درعرصه‌هاي گوناگون و سمت‌هاي بسيار مهم و حساس، دين خود را به خدا و مردم ادا كرد.

نقش بسيارمهم و تعيين كننده اين عزيز سفر كرده در همراهي با امام‌خميني-‌ قدس‌سره- ، انسجام بخشي به مبارزان و مجاهدان راه خدا، كمك به محرومان و خانواده‌هاي شهدا و زندانيان سياسي قبل از انقلاب و مديريت هوشمندانه و مقتدرانه ايشان در شوراي انقلاب، تدوين قانون اساسي و شكل‌گيري نظام اسلامي، جانشين فرماندهي‌كل‌قوا، رياست‌مجلس‌شوراي‌اسلامي‌ومجلس‌خبرگان، وزارت‌كشور، رياست‌ جمهوري، رياست‌مجمع‌تشخيص‌مصلحت‌نظام و همكار و همراه 59 ساله رهبر معظم انقلاب، هرگز از حافظه تاريخ محو نخواهد شد.

او فقيهي وارسته، مفسري گرانقدر، خطيبي برجسته و سياستمداري قدرتمند و با اخلاص و يار و ياور رهبري و مردم بود و همچون امام‌راحل- قدس سره – با آرامش خاطر از اين جهان رخت بر بست و به ديار باقي شتافت.

اينجانب اين مصيبت جانگداز را به عموم مردم شريف ايران اسلامي، رهبرمعظم انقلاب – دام ظله – و بويژه به همسر، فرزندان، برادران و عموم بازماندگان ايشان تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي ايشان رحمت و رضوان الهي وعلودرجات وبراي عموم بازماندگان صبرجميل واجرجزيل مسئلت دارم.

نماينده ولي فقيه درامورحج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار