شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار سرپرست حج و زیارت استان با امام جمعه شهرستان مهران

  • 12 دی 1395
  • 08:13
  • 0 دیدگاه
  • 234 بازدید
  • Article Rating
دیدار سرپرست حج و زیارت استان با امام جمعه شهرستان مهران

بنا بر خبر روابط عمومی حج و زیارت استان ایلام؛ سید ابراهیم اسداللهی سرپرست حج و زیارت استان با امام جمعه شهرستان مهران دیدار کرد.

اسداللهی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و شبانه روزی امام جمعه خدوم و تلاشگر مهران و دیگر مسئولین شهرستان؛ از حماسه ماندگار مردم مهران در خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به نیکی یاد کردند و آن را برگ زرینی در تاریخ این شهرستان و استان ایلام برشمردند و از زحمات مردم مهران تقدیر بعمل آوردند.

 در این دیدار حجت الاسلام ولدبیگی امام جمعه مهران از خدمات و فعالیتهای شبانه روزی ایشان و پرسنل خدوم حج و زیارت در شهرستان مهران تقدیر و تشکر نمود. ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حج و زیارت در رباطه با مسائل فرهنگی؛ اجتماعی؛ مذهبی شهرستان مهران و موانع و مشکلات زائرین در ایام اربعین حسینی(ع) از نقش موثر و قابل تقدیر و سازنده سازمان حج و زیارت در خصوص صدور روادید و فعالیت های انجام گرفته در زمینه اسکان و پذیرائی و همچنین برنامه های فرهنگی اجراء شده برای زائرین سخن گفت. وی در این دیدار در خصوص برنامه ریزی فرهنگی هر چه بهتر برنامه های اربعین در سال آینده و همکاری هر چه بهتر ادارات و سازمانها؛ از نقش اساسی و سازنده مردم مهران در خلق حماسه حسینی(ع) یاد کردند و آن را عامل اصلی خدمت رسانی بهتر به زائرین قلمداد کردند.

 

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار