جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ثبت نام های اربعین از مرز 900 هزار نفر گذشت / ثبت نام تک مرحله ای زائران اربعین

ثبت نام های اربعین از مرز 900 هزار نفر گذشت / ثبت نام تک مرحله ای زائران اربعین
معاون سازمان حج و زیارت از ثبت نام های روز افزون زائران اربعین در سامانه سماح خبر داد و گفت: تا کنون بیش از 935 هزار نفر از مشتاقان حضور در مراسم پیاده روی اربعین در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی بعد از امروز- شنبه 15 آبان ماه -  از ثبت نام بیش از 900 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح خبر داد و گفت: تعدادی از ثبت نام کنندگان مراحل نام نویسی خود را نهایی نکرده اند که لازم است این عزیزان مدارک خود را برای انجام سریع تر فرآیند دریافت ویزا به دفتر زیارتی که در سماح انتخاب کرده اند، تحویل دهند تا ویزای آنان بموقع صادر شود.

وی در خصوص ثبت نام تک مرحله ای زائران اربعین توضیح داد: با توجه به زمان اندک باقی مانده تا اربعین ،ثبت نام ها از روز دوشنبه 17 آبان ماه تنها بصورت تک مرحله ای انجام می شود بگونه ای که 2300 دفتر زیارتی در سراسر کشور همزمان کار ثبت نام و دریافت مدارک زائران را بصورت یکجا انجام می دهند.

صدور ویزای مشتاقان زیارت اربعین در 19 دفتر کنسولگری ثابت و موقت کشور عراق با سرعت در حال انجام است.

امسال پیش بینی می شود جمعیتی بیش از دو میلیون نفر از زائران ایرانی در همایش حماسی پیاده روی اربعین حسینی(ع) حضور پیدا کنند.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار