چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

انتخاب آقای حسین نیک روش بعنوان کارشناس برتر سازمان حج و زیارت در جشنواره شهید رجائی

  • 07 شهریور 1395
  • 13:45
  • 0 دیدگاه
  • 672 بازدید
  • Article Rating
انتخاب آقای حسین نیک روش بعنوان کارشناس برتر سازمان حج و زیارت در جشنواره شهید رجائی
بنا بر خبر روابط عمومی حج و زیارت استان ایلام؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی، صبح امروز یکشنبه در سازمان حج و زیارت برگزار شد.
در این مراسم مهندس اوحدی برگزاری این جشنواره در سازمان حج و زیارت را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جشنواره در قالب دستورالعمل های اداری و بر اساس شاخص های معلوم شده از خدمتگزاران نمونه تقدیر بعمل می آید، بایستی در جایگاه دیگری بزرگوارانی که در خصوص مسائل شهدای مظلوم منا در صحنه عملیات، در حوزه های تفحص و شناسایی پیکرهای مطهر شهدا و اطلاع رسانی و اطلاعات و آمار و ... در کمیته های مختلف ستاد بحران فعالیت کردند همچنین عزیزانی که در داخل کشور در استان ها تلاش خالصانه ای در این خصوص داشتند، تقدیر شوند.وی در ادامه به برنامه های سازمان حج و زیارت در خصوص مراسم اربعین اشاره داشت و از مدیران حج و زیارت استان ها خواست از ظرفیت های استانی و کارگزاران زیارتی استان ها برای خدمات رسانی به زائران اربعین غافل نشوند و در خدمات دهی به زائران اربعین حضور جدی و فعال داشته باشند.
در انتهای این مراسم که با حضور معاونان و مدیران ستادی سازمان حج و زیارت تشکیل شده بود، از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل آمد و آقای حسن نیک روش بعنوان کارشناس برتر انتخاب گردید که با اهدای لوح سپاس از زحمات این عزیز تقدیر بعمل آمد.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار