جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

مدیریت حج و زیارت ایلام:ساخت حسینیه مهران 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیریت حج و زیارت ایلام:ساخت حسینیه مهران 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
غلامرضا ممیز امروز با بیان اینکه بر اساس دستور رئیس سازمان حج و زیارت حسینیه‌ای در مهران برای استفاده مردم از جمله زوار امام حسین (ع) در حال احداث است گفت: این حسینیه اکنون دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و به زودی و با تلاش‌های صورت گرفته مراحل تکمیل و احداث این طرح با شتاب بیشتری استمرار خواهد یافت.

مدیر حج و زیارت ایلام ادامه داد: ساخت حسینیه شهدای مهران با زیر بنای 2 هزار و 500 متر مربع و با ظرفیت اسکان حدود یکهزار و 500 نفر و در حال اجرا بوده و تاکنون نیز بالغ بر 2 میلیارد تومان برای این حسینیه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برآورد هزینه اولیه این طرح 40 میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: مابقی اعتبار نیز به طرح تزریق شده تا این حسینیه به طور کامل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ممیز تصریح کرد: این حسینیه به منظور اسکان زوار اباعبدالله الحسین (ع) با کمک و مساعدت‌های استاندار سخت کوش ایلام و همکارانشان در استانداری ایلام و فرماندار و معاونین او در مهران و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان ایلام آیت‌الله لطفی و امام جمعه شهر شهید پرور مهران حجت‌الاسلام والمسلمین ولدبیگی و به همت و دستور اکید ریاست سازمان حج و زیارت با سرعت در حال انجام است.

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: این حسینیه با کمک و مدد خداوند متعال تا اربعین سال جاری برای میهمانان ابا عبدالله (ع) آماده بهره‌برداری شده و در اینجا جا دارد از تمام دست‌اندرکاران این پروژه خصوصا شورای شهر مهران و شرکت زرنگار برج ایلام و شرکت امید زائر که در این زمینه ما را یاری می‌کنند تقدیر شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل برای تمام دستگاه‌ها محقق شود.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار