پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار استاندار ایلام از دفتر کنسولگری عراق در محل اداره حج و زیارت ایلام

دیدار استاندار ایلام از دفتر کنسولگری عراق در محل اداره حج و زیارت ایلام
بنا بر خبر روابط عمومی حج و زیارت ایلام؛ صبح امروز مروارید استاندار ایلام در معیت معاون سیاسی امنیتی جناب آقای مهندس کلانتری و مدیرکل انتظامی امنیتی از دفتر کنسولگری عراق مستقر در اداره حج و زیارت ایلام بازدید بعمل آوردند.
در این دیدار غلامرضا ممیز مدیر حج و زیارت استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای سازمان حج و زیارت و استانداری ایلام در راستای استقرار کنسولگری عراق در ایلام بهخ تشریح روند کار توسط حج و زیارت و کنسولگری پرداختند . وی در ادامه از زحمات و تلاشهای شبانه روزی و وصف ناپذیر کنسولگری محترم عراق در ایلام جناب آقاب استبرق فاضل تقدیر و تشکر نمودند .
وی در ادمه افزود با توجه به شبانه روزی بودن فعالیت کنسولگری حتی در ایام تعطیل به بروز مشکلاتی در روند وجه ویزا در بانک عامل اشاره نمودند که این مشکل با درایت و همت استاندار محترم و معاون محترم سیاسی امینتی استانداری ایلام و همکاری صمیمانه مدیریت محترم بانک سپه استان بلا فاصله برطرف و از به وجود آمدن مشکلات در روند صدور ویزا جلوگیری بعمل آمد.
در ادامه مسئول کنسولگری عراق مستقر در ایلام ضمن تقدیر و تشکر از استاندار خدوم و معاونین و همکاران ایشان که در راستای استقرار کنسولگری عراق در ایلام زحمات فراوانی را محتمل شدند وی همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را از ریاست عالیه سازمان حج و زیارت جناب آقای مهندس اوحدی ؛ کلیه کارکنان و کارگزاران حج و زیارت ایلام که بصورت شبانه روزی در کنار آنان هستند به سمع و نظر استاندار ایلام رساندند.
وی در ادامه به روند صدور ویزا و مشکلات مبتلا به در روند اجرای کار که با آن مواجه هستند از جمله ورود برخی اطلاعات نادرست در سامانه سماح توسط زائرینی که شخصاً در اینترنت اقدام به ثبت نام نموده اند و همچنین همراه داشتن عکسهای سیاه و سفید زائرین در صورتی که می بایست عکس رنگی بر روی لیست مانیفیست ارسال گردد؛ اشاره نمودند.
در ادامه این جلسه مهندس مروارید استاندار ایلام ضمن ابراز خرسندی از حضور دفتر کنسولگری عراق در ایلام ، از تلاشهای شبانه روزی و بی دریغ کسنولگری محترم عراق در ایلام جناب آقای استبرق فاضل و پرسنل حج ایلام و کلیه افرادی که با اداره حج و زیارت ایلام همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.
ایشان در ادامه رهنمودهایی در خصوص احتمال ازدحام جمعیت در روزهای آتی و لزوم برنامه ریزی هماهنگ در جهت رفع این موضوع بیان نمودند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار