چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه هیأت مذهبی کارگزاران حج و زیارت ایلام

برگزاری جلسه هیأت مذهبی کارگزاران حج و زیارت ایلام
بنا بر خبر روابط عمومی حج و زیارت ایلام؛ شب گذشته جلسه هیأت مذهبی کارگزاران حج و زیارت با حضور کلیه اعضاء در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار گردید.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر شریفی راد ضمن تسلیت فاجعه منا محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و علی الخصوص بازماندگان حادثه منا؛ به بیان مسائل و مشکلات و ارائه پیشنهادات در جهت رفع و بر طرف نمودن موانع پرداختند. ایشان در ادامه با بیان اینکه در اربعین امسال بدون برنامه ریزی مدون و جامع نمی توان خدمت رسانی نمود خواستار اندیشیدن تدابیر و برنامه ریزی مدون در این خصوص شدند.
در ادامه اعضاء ضمن ارائه نکته نظرات خود خواستار جذب خیرین و کمک های مردمی جهت تغذیه و اسکان زائرین در شهرهای ایلام و مهران و سایر شهرهای طراف شدند؛ اعضاء همچنین خواستار رفع موانع که سال گذشته گریبانگیر آنها بود؛ شدند.
در ادامه این جلسه غلامرضا ممیز مدیر حج و زیارت ایلام با جمع بندی از مطالب جلسه ، مطالبی در خصوص اربعین امسال بیان داشتند و خواستار تعامل در بین خدمت رسانان به زائرین شدند.
در این جلسه مقرر گردید هیأت مذهبی کارگزاران جلسات خود را بصورت مداوم برگزار کنند و همچنین پیشنهاد گردید افرادیکه بصورت خودجوش در این مسیر گام بر می دارند را حمایت و موانع پیش روی آنها نیز برداشته شود.
هیأت مذهبی کارگزاران سال گذشته با نیت خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) و اعتاب مقدسه تشکیل شد.
جلسه هیأت مذهبی پس از وقفه چند ماهه برگزار گردید و مقرر گردید که بصورت مداوم و هر دو هفته یکبار برگزار گردد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار