ﺳﻪشنبه 01 خرداد 1403
EN

خبرگزاری

مدیر حج و زیارت ایلام : تردد کاروانی زوار از مهران به کربلاء با سهولت انجام می‌شود/ تردد انفرادی اشکالات خاص خود را دارد

مدیر حج و زیارت ایلام : تردد کاروانی زوار از مهران به کربلاء با سهولت انجام می‌شود/ تردد انفرادی اشکالات خاص خود را دارد
مدیر حج و زیارت ایلام گفت: تردد کاروانی زوار از مهران به کربلاء با سهولت انجام می‌شود.
تردد کاروانی زوار از مهران به کربلاء با سهولت انجام می‌شود/ تردد انفرادی اشکالات خاص خود را دارد

حسین عبادی امروز در ایلام ضمن تقدیر از مردم ایلام به واسطه پذیرایی از زوار عتبات عالیات اظهار داشت: کار تردد زوار در مرز مهران در حال انجام است و این روند با آرامش و امنیت ویژه‌ای در حال برگزاری است.

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: مردم استان ایلام اعم از شهر ایلام و مهران و ... همکاری خوبی با مسئولان استانی و پذیرایی از زوار عتبات عالیات داشته که تاثیر مثبتی در امر تردد دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد زوار به صورت کاروانی و انفرادی در مرز مهران صورت می‌گیرد که توصیه می‌شود حتما زائران در قالب کاروان‌های مجاز حج و زیارت به کشور عراق اعزام شوند چون استفاده از کاروان‌ها علاوه بر تامین امنیت آنان در کاهش هزینه‌های آنان نیز تاثیر ویژه‌ای دارد.

این مسئول اضافه کرد: تجربه نشان داده است که استفاده از کاروان‌های حج و زیارت در سفر به عتبات عالیات بسیار مطلوب‌تر از سفر انفرادی است و بر این اساس توصیه می‌شود زوار گرانقدر حتما با استفاده از کاروان‌های مجاز حج و زیارت به این مهم بپردازند.

عبادی تصریح کرد: در عین حال شماری از هموطنانمان برای تردد انفرادی به مرز مهران مراجعه کرده که در حال اعزام آنان به کشور عراق هستیم و نداشتن ویزا مشکلاتی را برای آنان به وجود آورده است که توصیه می‌شود حتما زوار قبل از مراجعه به مرز به اخذ ویزا اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: در حال حاضر ویزایی که در مرز مهران صادر می‌شود دوبرابر قیمت اصلی آن بوده که توصیه می‌شود زوار عتبات عالیات ویزای خود را از دفتر کنسولگری عراق در استان‌های تهران و کرمانشاه و ... دریافت کنند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز تردد زوار در مرز مهران در حال انجام است و این روند با آهنگ منظمی اجرایی و محقق می‌شود.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار