پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

همایش آموزشی مدیران ، معاونین مجموعه ها و کاروان های حج 93 منطقه 7 کشور در همدان برگزار شد

  • 04 شهریور 1393
  • 09:52
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 641 بازدید
  • Article Rating
همایش آموزشی مدیران ، معاونین مجموعه ها و کاروان های حج 93 منطقه 7 کشور در همدان برگزار شد
همایش آموزشی مدیران ، معاونین مجموعه ها و کاروان های حج 93 منطقه 7 کشور در همدان برگزار شد
همایش یک روزه توجیهی و آموزشی با حضور 130 نفر از مدیران ، معاونین مجموعه ها و کاروان های حج 93 منطقه هفت کشور ، اساتید و تعدای از مسولین سازمان حج ، جمعه سی و یکم مردادماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ولیعصر همدان تشکیل شد.

در این جلسه آموزشی ، مدیران ، معاونین مجموعه ها و کاروان های حج 93 منطقه 7 کشور که از 6 استان ایلام – لرستان – کردستان – کرمانشاه – کردستان – مرکزی و همدان در آن حضور داشتند با مسائل اجرایی شامل مسکن ، حمل و نقل ، تدارکات ، امور مالی ، رایانه مرکزی و طرح ذبح قربانی و امداد که توسط اساتید هر بخش آموزش داده شد، آشنا شدند.

محس ساغرچی مدیر سازمان حج و زیارت همدان هدف از برگزاری این همایش را انجام آخرین هماهنگی های لازم درعملیات حج 93 با مدیران و معاونین کاروان ها در راستای بالا بردن سطح خدمات به زائران دانست و افزود: این همایش با همکاری سازمان حج و زیارت و مرکز جامع علمی و کاربردی حج و زیارت همدان برگزار شد .

حمیدرضا محمدی مدیر کل دفتر کارگزاران سازمان حج و زیارت که به عنوان سخنران و استاد کلاس حمل و نقل در این همایش حضور داشت گفت : برنامه ریزی ها و تاکیدات لازم در تمامی حوزه ها و تغییراتی که در برنامه حج امسال نسبت به سال فبل وجود داشت برای توجیه و اطلاع زائران به مدیران ارائه شد.

وی حمل و نقل زائران را به چهار بخش هوایی ، بین شهری ، درون شهری و حمل و نقل ترددی تقسیم و بیان کرد : انتقال زائران از مکه به عرفات و از عرفات به مزدلفه و منا را به شکل ترددی صورت می گیرد .

محمدی در پایان افزود: در این همایش به مدیران و معاونین تاکید شد با اطلاع رسانی مناسب زائران را از محدودیت های ترددی و ترافیکی که در آن ایام وجود دارد آگاه سازند.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار