رئیس سازمان حج و زیارت بر خدمت رسانی کریمانه و در شأن زائران عتبات عالیات تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ نشست همکاران حوزه عتبات عالیات با رئیس سازمان حج و زیارت عصر امروز دوشنبه چهاردهم آبان ماه برگزار شد.
آقای حمیدرضا محمدی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت و مدیران این معاونت در کنار همکاران خود به بیان نقطه نظرات، برنامه های انجام شده و ایده های پیش رو در خصوص خدمت رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات پرداختند.
آقای علیرضا بیات رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست اظهار کرد : کار کردن در سازمان حج و زیارت و خدمت رسانی به زائران نه تنها برای کسب روزی است بلکه عملی صالح و ثواب محسوب می شود.
وی با بیان اینکه خدمت به زائران امام حسین(ع) شیرین است و همه باید خدا را شاکر باشیم گفت: اهتمام به سیاست گذاری و برنامه ریزی بسیار حایز اهمیت است و این سیاست گذاری مبتنی بر یافته های میدانی بسیار حایز اهمیت می باشد. وی افزود : سوالات متعددی در راستای برنامه ریزی در این حوزه مطرح می شود و اولین چیزی که می خواهیم، بایدها و نبایدهای ما در حوزه عتبات چیست؛ شما به دلیل جایگاهی که دارید می توانید بایدها و نبایدها را از شرکت های مجری استخراج کنید و می بایست این کار را انجام دهید.
آقای بیات همچنین با اشاره به شأن نقطه نظرات کارشناسی گفت: جایگاه کارشناسی بسیار بالاست و مدیری میتواند موفق باشد که به کارشناس اعتماد کند و تمایل دارم بحث های کارشناسی به جمع بندی برسد.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان، اینکه باید بدانیم هزینه های تکلیفی ما در حوزه عتبات چیست گفت: واقعا باید بدانیم چه خدماتی را ارائه دهیم و ضروری است و چه موضوعاتی ضروری نیست و از هزینه ها میکاهد.
آقای بیات بر اطلاع رسانی متناسب در حوزه خدمات صورت گرفته عتبات عالیات تأکید کرد و آن را برای آگاهی مردم و زائران ضروری دانست.
وی با اشاره بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناورانه در عرصه خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات گفت: میبایست در رابطه با اصلاح فرایندها نیز دقت شود و از آن در حوزه اجرای عتبات بهره مند گردیم.
وی بر حفظ شأن زائران و رفع نارسایی ها در خدمت¬رسانی تأکید کرد و گفت: یکی از ارکان مهم سازمان حج، موضوع عتبات است که می بایست توجه ویژه ای صورت پذیرد.