ﺳﻪشنبه 01 خرداد 1403
EN

عمومی

اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

  • 13 دی 1399
  • 07:15
  • عمومی
  • 0 دیدگاه
  • 710 بازدید
  • Article Rating

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

شهادت هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته‌ترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی است. بی شک شهید سلیمانی نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود،

یک سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می گذرد، سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد. 

به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

تفکر سردار دلها هر روز در دل و ذهن مردم  افزون می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن  سردار سلیمانی ها، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد و انسجام ملت ایران پس از شهادت ایشان دو چندان و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شد.

مدیریت؛ کارکنان و کارگزاران حج و زیارت استان ایلام  اولین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده را به رهبری معظم انقلاب، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تبریک و تسلیت عرض می نماید.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار